Monday, June 9, 2014

TESTIMONIAL

TESTIMONIAL ESP


Haa ni sebenarnya tapak kaki diri saya sendiri, secara tak langsung testimoninya diri saya sendirilah.
Dulu ni tapak kaki dan tumit kaki memang teruk, mengelupas, pecah dan kering.
Dah consume 1 tong ESP ni dah nampak kesannya...Alhamdulillah 100% dah baik.

Tak Cuba Tak Tau kan. Apa salahnya melabur sikit untuk kesihatan kan...

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Adawiah Bt Mamat
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Langkawi
Shaklee ID [ No : 946591 ]
Contact No : 013-9717390
Email : adamkidlistore@gmail.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 946591 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya

0 comments:

Post a Comment